Olen kävellyt sauvojen kanssa ponien perässä. Tässä odotellaan ohjeita , vieläkö mennään yksi kierros ?

Pyrstötähdet on parhaita.

torstai, 25. helmikuu 2016
Olen kävellyt sauvojen kanssa ponien perässä. Tässä odotellaan ohjeita , vieläkö mennään yksi kierros ?

Pyrstötähdet on parhaita.

Kommentit