-25 ja kylmenemässä, sisällä olisi paljon lämpimämpi. So what ? Liittyikö tämä jotenkin minuun ? kysyi vanhusponi ja palasi ottamaan aurinkoa.

Pikkuponi johtamiskoulussa, helppo olla terävänä kun tutor on selän takana.

keskiviikko, 6. tammikuu 2016
-25 ja kylmenemässä, sisällä olisi paljon lämpimämpi. So what ? Liittyikö tämä jotenkin minuun ? kysyi vanhusponi ja palasi ottamaan aurinkoa.

Pikkuponi johtamiskoulussa, helppo olla terävänä kun tutor on selän takana.

Kommentit